9 maanden in & 9 maanden uit.

17-05-2021

Hoi iedereen, 

Hier ben ik weer, 9 maanden later 9 maanden vol NINO LIEFDE! πŸ€
 

Enkele maanden geleden besloot ik om een blog op te starten zodat vrouwen die niet op een roze wolk zitten of zaten tijdens hun zwangerschap steun kunnen vinden bij elkaar.

Ik deelde mijn verhaal dat ik maanden lang aan niemand zo specifiek hebben durven vertellen opeens voor iedereen. Of me dat deugd heeft gedaan? ENORM!

Schrijven/praten helpt echt en dat wil ik jullie nog eens duidelijk maken in deze nieuwe blog '9maanden in & 9maanden uit'.

Die '9 maanden in' zijn er 9 die ik nog altijd niet vergeten ben en of ik dat ooit zal kunnen? Ik denk het niet, maar dat is okΓ©! Die 9 maanden horen bij een hoofdstuk in ons verhaal, een hoofdstuk waar we ook onze lieve, mooie, grappige, schattige, .. Nino mochten verwelkomen  ( euh ja ja dat is hier met mijn kind schoon kind enzo hΓ¨)  en dat zal altijd 1 van de mooiste hoofdstukken uit ons verhaal blijven. πŸ“–

Ook al heeft mijn blog nog niet het resultaat waar ik op gehoopt had het heeft me ontzettend deugd gedaan om alles gewoon eens op te schrijven, het heeft me geholpen om een deel van de '9maanden in' periode al een plekje te kunnen geven. 🀍

Dat het soms nog wel eens moeilijk is zal ik niet onder stoelen of banken schuiven. Als ik misselijk word door bijvoorbeeld nog niet te hebben gegeten denk ik al '0h nee dat gaat toch weer niet zo lang duren' of als ik iemand zie overgeven schieten de tranen gelijk ik mijn ogen.

Kort na mijn bevalling had ik nog even wat 'rust' en tijd nodig om terug die Femke van vroeger te worden, en rusten dat kon ik goed want sorry not sorry mama's en papa's van niet doorslapende baby's die van ons slaapt al door vanaf dag 1 πŸ€«πŸ’πŸΌβ€β™€οΈπŸ‘ΌπŸ»

Nino is een echt papa's kindje en dat bleek ook al vanaf dag 1. 

Tijdens mijn zwangerschap had ik erg het gevoel dat ik geen band had met ons baby'tje en hem weinig liefde kon geven door dat ik me zo slecht voelde. Op die moment gaf mijn vriend hem heel veel liefde en ik geloof ook echt dat daarom hun band zo sterk is. Nino verliest hem geen moment uit het oog en dat stelt me gerust dat Nino wel het gevoel had dat hij geliefd was toen hij nog in mijn buik zat.

Eens ik terug kon gaan werken voelde ik me ook al weer veel beter want ja dat werken heb ik zo hard gemist .. omdat dat werken voor mij niet werken is maar thuis komen, plezier maken en doen wat ik heel graag doe! πŸ‘ΆπŸ»

Stilletjes aan werd ik zo weer mijn 'oude ik 'maar tegelijk ook een beetje een 'nieuwe ik'

.Want opeens was ik mama!

Nino is ondertussen 9maandjes oud ( STOP DE TIJD AUB) , slaapt goed, eet goed en groeit als een kool! En ik .. ik zit volgens mij nog altijd op die roze wolk die eindelijk bij mij kwam aangewaaid 9maanden geleden!

Ik ben nu echt GELUKKIG! Ik ben blij dat mensen mij terug herkennen, ik ben blij dat ik terug mijn vrolijke positieve ik ben!

Of er ooit nog een tweede kindje 'team Babie' zal komen versterken daar durft mijn vriend al wel eens over te dromen maar op deze moment kan en wil ik daar nog niet over nadenken niet omdat een 2de kindje mij afschrikt het zijn die '9 maanden in' waar ik bang voor ben maar de tijd zal ons dat uitwijzen, we zijn nog jong en hebben tijd zat!

Dus voor alle mama's in wording die nu niet op een roze wolk zitten ik hoop dat jullie kracht vinden uit mijn '9 maanden uit verhaal' en dat jullie 'uit' verhaal even mooi mag worden als dat van mij.

Veel liefs van mij 

En wie weet tot snel!πŸ’«

Β© 2020 Mijn verwachting. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin